مسؤلان-محلی-در-امر-خدمت-رسانی-و-حل-مشکل‌های-مردم-کوتاهی-نکنند

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت در دیدار با شماری از مسؤلان محلی ولایات گفت همه شما مکلف هستید که به مردم خدمت رسانی کنید .

به گزارش افغان نیوز به نقل از باختر: مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت در دیدار با شماری از مسؤلان محلی ولایات آنان را مکلف به خدمت رسانی و حل مشکلات مردم کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا امروز شنبه در خبرنامه‌یی نوشته است: مولوی حنفی، طی دیدار با مسؤلان محلی، علماء و متنفذین ولایت‌های مختلف در کابل، گفت: امارت اسلامی در نتیجه فداکاری‌ها و زحمات مردم دوباره در کشور حاکم شده و بنابراین مسؤلان محلی در امر خدمت رسانی و حل مشکل‌های آنان کوتاهی نکنند.

در این دیدار معاون اداری ریاست الوزراء افزود که آنان تلاش دارند تا با درنظرداشت امکانات امارت اسلامی، پروژه‌های انکشافی بیشتر به شمول ساخت بند‌های آبی و مراکز تعلیمی را در تمام ولایت‌های کشور تطبیق و فرصت‌های کاری را به باشنده‌گان ولایت‌ها فراهم کنند.

شرکت کنندگام این نشست گفتند: آنان در خدمت به مردم حل مشکلات آنان از هیچ گونه تلاش‌ دریغ نمی‌کنند و از بزرگان امارت اسلامی خواستار توجه جدی به تطبیق پروژه‌های انکشافی در ولایت‌های مربوط شدند

مسؤلان محلی در امر خدمت رسانی و حل مشکل‌های مردم کوتاهی نکنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد