نتایج-انتخابات-کابل-تا-پایان-هفته-جاری-اعلام-می-شود

معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات تاکید داشت که قرار است "فهرست مقدماتی انتخابات پارلمانی دو ولایت دیگر به شمول کابل تا پایان همین هفته "اعلام شود.

به گزارش افغان نیوز: ذبیح الله سادات، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات، روز یک شنبه (۲۵، قوس) به صدای امریکا گفت که روند شمارش آرای مربوط به پنچ ولایت دیگر پایان یافته و قرار است پس از تصمیم اعضای رهبری کمیسیون مستقل انتخابات، تا پایان امروز نتیجه ابتدایی آن اعلام شود.

آقای سادات،‌ گفت که تاکنون رای ۱۸۲ مرکزی رای دهی مربوط به کابل شمارش شده و قرار است "فهرست مقدماتی انتخابات پارلمانی دو ولایت دیگر به شمول کابل تا پایان همین هفته "اعلام شود.

در همین حال،‌ شماری از حزب‌های سیاسی از کندی در روند شمارش آرا انتخابات پارلمانی از سوی کمیسیون مستقل انتخاباترا "شرم آور" دانسته و این کمیسیون را به کوتاهی متهم می کنند.

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی در نشستی امروز یکشنبه به خبرنگاران در کابل گفت که از آغاز انتخابات پارلمانی تاکنون به گونه گسترده فساد اداری، رشوت و تقلب صورت گرفته است.

آقای حکمیتار گفت: " دو ماه گذشت اما کمیسیون انتخابات قادر به اعلام نتایج ابتدایی این انتخابات نشده است، ‌تقلب به گونه گسترده ادامه دارد، رییس های ولایتی و اعضای رهبری کمیسیون در تقلب نقش دارند".

نتایج انتخابات کابل تا پایان هفته جاری اعلام می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد